24 Σεπ-04 Οκτ 2023

Ταξίδι στη Ν. Ιταλία - Σικελία

Εκδρομή στην Ιταλία – Σικελία 24 Σεπ-04 Οκτ 2023

1.               Κυριακή 24 Σεπ 2023. Αναχωρήσαμε από Ξάνθη στις 13:00 23 συνταξιδιώτες, μετά από τις απαραίτητες στάσεις και αφού πήραμε και 4 συνταξιδιώτες μας από τα Ιωάννινα, φτάσαμε στην Ηγουμενίτσα. Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για το ΜΠΑΡΙ στις 23:30. Μέσα στο πλοίο μας περίμενε η ξεναγός μας Χρυσούλα Βούτσινου και 4 άλλες κυρίες που είχαν επιβιβαστεί από  την Πάτρα.

2.               Δευτέρα 25 Σεπ 2023. Φτάσαμε στο Μπάρι στις 10:00 (ώρα Ιταλίας) και επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο μετά από τον τελωνειακό έλεγχο. Προορισμός μας το Βασιλικό  Ανάκτορο της ΚΑΖΕΡΤΑ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ανάκτορο του κόσμου, το οποίο αναγέρθηκε κατά τον 18ο αιώνα στα πρότυπα του Ανακτόρων των Βερσαλλιών. Ξενάγηση και επίσκεψη στο παλάτι και τους κήπους με τα σιντριβάνια. Όλα με εισιτήριο. Στην συνέχεια αναχωρήσαμε για την NAPOLI. Άφιξη αργά το απόγευμα στο ξενοδοχείο BILLA VIRGILIOUS στην  Piazza Garibaldi και τακτοποίηση στα δωμάτια.

3.               Τρίτη 26 Σεπ 2023. Αναχώρηση στις 07:10 για το λιμάνι από όπου πήραμε το ταχύπλοο για ΚΑΠΡΙ. Αποβιβαστήκαμε και ανεβήκαμε με το τελεφερίκ στην κορυφή και την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα και περιηγηθήκαμε στην πόλη. Επιστρέψαμε στην Νάπολι και ξεναγηθήκαμε στο ιστορικό κέντρο. Μετά την περιήγηση πήγαμε για δείπνο στο ξενοδοχείο.

4.               Τετάρτη 27 Σεπ 2023. Αναχωρήσαμε με το λεωφορείο για το ΣΟΡΕΝΤΟ και από εκεί με μικρότερο λεωφορείο που μισθώσαμε κινηθήκαμε προς ΑΜΑΛΦΙ. Υπέροχη διαδρομή δίπλα στη θάλασσα. Ξεναγηθήκαμε, επισκεφθήκαμε τον Ναό του Αγίου Ανδρέα με τα 62 σκαλοπάτια, όπου πετύχαμε και γάμο στην Αγγλική γλώσσα. Ήπιαμε καφέ απέναντι από την εκκλησία και δοκιμάσαμε τη σπεσιαλιτέ του ΑΜΑΛΦΙ σουβλάκι με διάφορα ψαρικά σε χωνάκι. Αναχωρήσαμε με ταχύπλοο για το ΣΑΛΕΡΝΟ όπου μας περίμενε το λεωφορείο μας πήγε στο λιμάνι της ΝΑΠΟΛΙ για να φύγουμε με το πλοίο για ΠΑΛΕΡΜΟ. Αναχωρήσαμε για Παλέρμο στις 20:00.

5.               Πέμπτη 28 Σεπ 2023. Άφιξη στο Παλέρμο στις 09:30 καθώς το πλοίο πήγαινε σιγά. Κινηθήκαμε προς το ΜΟΝΡΕΑΛΕ, Αργήσαμε να επισκεφτούμε την ομώνυμη εκκλησία καθώς είχε κάποια επίσημη τελετή. Από εκεί κινηθήκαμε προς Cefalu Μετά από μια γρήγορη ενημέρωση φάγαμε στις ταβέρνες υπέροχες ποικιλίες ψαρικών. Επιστρέψαμε στο Παλέρμο και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο ALBERGO MEDITERRANEO στο κέντρο του Παλέρμο και το δείπνο ήταν σε κοντινό εστιατόριο Al 59. Μετά το δείπνο περπατήσαμε στο νυφοπάζαρο της οδού  Via Maqueda και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

6.               Παρασκευή 29 Σεπ 2023. Περιήγηση στο Παλέρμο, ψώνια και ελαφρό μεσημεριανό φαγητό σε φαστ φούντ. Δείπνο και πάλι στο εστιατόριο Al 59 και μετά περπάτημα στο ιστορικό κέντρο.

7.               Σάββατο 30 Σεπ 2023. Αναχωρήσαμε για τον Ακράγαντα. Περιηγηθήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο και ξεναγηθήκαμε από την ελληνίδα κα Παπουτσάκη. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για Κατάνια. Στο δρόμο συναντήσαμε πυκνή βροχή, αλλά σταμάτησε όταν ανεβαίναμε στην Αίτνα έμεινε το κρύο και η ομίχλη. Φωτογραφηθήκαμε στην Αίτνα, το ενεργό ηφαίστειο και κατεβήκαμε στο ξενοδοχείο μας στην Κατάνια, το Villa del Bosco, με καταπληκτική θέα απέναντι από την Αίτνα.

8.               Κυριακή 1 Οκτ 2023. Μετά το πρωινό αναχώρηση για τον αρχαιολογικό χώρο των Συρακουσών. Μας υποδέχθηκε η Σμυρνιά ξεναγός Αναστασία και μας ξενάγησε στα λατομεία και το Ελληνικό θέατρο. Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στην Ορτυγία το μικρό νησί των Συρακουσών που συνδέεται με γέφυρα με την στεριά και ακολούθως πήγαμε στην Ταορμίνα όπου ξεναγηθήκαμε στην παλιά πόλη και το Αρχαίο Θέατρο. Επιστρέψαμε στην Κατάνια. Δείπνο στο ξενοδοχείο.

9.               Δευτέρα 2 Οκτ 2023. Αναχώρηση από Κατάνια, περάσαμε με φέρυ μποτ στην ηπειρωτική Ιταλία και μετά από ένα μακρύ ταξίδι 600 και πλέον χιλιομέτρων φτάσαμε το απόγευμα κατά τις 17:30 στο Λέτσε στο ξενοδοχείο ΤΙΖΙΑΝΟ. Τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και ετοιμαστήκαμε για αναχώρηση για το ελληνόφωνο χωριό ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ όπου μας υποδέχθηκε ο Φιλόλογος Καθηγητής κ. Giorgio Vintcentzo Filieri, που σε άψογα ελληνικά μας ξενάγησε στο χωριό, επισκεφθήκαμε την Εκκλησία της Θεοτόκου, ένα παλιό υπόγειο ελαιοτριβείο και μας ενημέρωσε στον πολιτιστικό σύλλογο ‘’CENTRO STUDI CHORA MA’’, όπου ο γηραιός κύριος Γκεατάνο μας απήγγειλε ποιήματα στη γρίκο, την τοπική διάλεκτο. Αφού ανταλλάξαμε αναμνηστικά μεταβήκαμε σε ταβέρνα του χωριού όπου δειπνήσαμε συνοδεία μουσικών και χορευτών του Πολιτιστικού Ομίλου. Αναχώρηση για το ξενοδοχείο αργά το βράδυ.

10.           Τρίτη 3 Οκτ 2023. Αναχώρηση από το Λέτσε για το  ΑΛΜΠΕΡΟ ΜΠΕΛΛΟ το παραδοσιακό γραφικό χωριό με τις πέτρινες σκεπές σε σχήμα τρούλου. Περιηγηθήκαμε στο χωριό φωτογραφηθήκαμε και απολαύσαμε τον καφέ μας στην πλατεία. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τη ΜΑΤΕΡΑ με τα γραφικά σπίτια λαξεμένα στους βράχους. Φάγαμε για μεσημέρι και κινηθήκαμε για το Μπάρι.  Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο και αποχαιρετήσαμε την Ιταλία.

11.           Τετάρτη 4 Οκτ 2023. Φτάσαμε στην Ηγουμενίτσα στις 05:30, αποχαιρετήσαμε την ξεναγό μας Χρυσούλα Βούτσινου και αναχωρήσαμε αμέσως. Αποχωριστήκαμε από τους φίλους στα Ιωάννινα, αφήσαμε  μία συνεπιβάτιδα στη Θεσσαλονίκη και φτάσαμε στην Ξάνθη αμέσως μετά τη λήξη της παρέλασης για την απελευθέρωση της πόλης.